Intâmpinăm vara cu săpunuri noi!

Zilele acestea am redescoperit formele de silicon primite cadou de Crăciun :-) Vă invit să vedeți și voi ce minunății pot ieși din ele.

Deoarece m-am îndrăgostit de parfumul de fructe tropicale, parfumul acesta nu putea lipsi din această sesiune de săpunăreală! Am combinat-o cu unt de shea, pigment portocaliu și am ajuns la aceste săpunuri:

Formă fluture ~ 70 gr

Formă domnisoară cu păr lung ~ 90 gr

Formă coș de fructe ~ 75 gr

Formă soare ~ 45 gr

Formă inimă ~ 50 gr

Cu toate că a trecut deja sezonul lor, am achiziționat și eu aromă de liliac. Ca să fie și culoare în ton cu parfumul, am colorat săpunul cu albastru de metilen (efect antiseptic și antimicrobian) si pigment roșu iar pentru o îngrijire delicată a pielii am adăugat unt de shea.

 Formă margaretă ~ 85 gr

Formă lalele ~ 75 gr

Ultimul săpun din această postare este un săpun cu lapte de capră, miere și propolis (de aici culoarea ușor gălbuie, ca de lapte de pasăre). 


Formă ovală ~ 90 gr

Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail: qubesandbubbles@gmail.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301