Fresh Cucumber - cod 201510

Săpunul de azi este o noutate pentru mine, fiind un săpun realizat cu suc natural de castraveți (de aici culoarea verde), fără un gram de colorant artificial!


Săpunul conține următoarele unturi și uleiuri:
  • ulei de măsline
  • ulei de porumb
  • unt de cacao
  • unt de cocos
  • ulei de palmier

Pe lângă sucul de castraveți am adăugat și 80 ml de suc natural Aloe Vera.
Pentru efect exfoliant am adaugat mac in două straturi.


 De data aceasta nu m-am limitat la clasicul calup, ci am turnat și săpunuri în formă, special pentru copii.


Săpunul Fresh Cucumber este parfumat cu parfumant de castraveți și lămâie.


Pentru informații suplimentare mă puteți contacta la adresa de e-mail:
qubesandbubbles@gmail.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri de Crăciun - cod 201305

Praid Salt - cod 201505

Săpun hidratant cu avocado - cod 201301